Órganos de goberno

O órgano soberano da AFG é a Asemblea Xeral formada por todos os membros da Asociación.

O órgano executivo é a Xunta de Goberno formada exclusivamente por propietarios forestais e representantes das xuntas rectoras dos montes veciñais. Os cargos elíxense cada catro anos entre os socios. A Xunta de Goberno está composta polo presidente, tres vicepresidentes: de montes particulares, de montes veciñais e de relacións institucionais, e oito vocais, catro representan os montes particulares e catro os montes veciñais en mancomún.

A escala comarcal, e para unha mellor xestión da Asociación, existen os consellos de comunidades de montes e os consellos de silvicultores, constituídos por delegados que representan localmente os dous grandes colectivos da propiedade forestal galega.

A Asemblea Xeral reúnese unha vez ó ano nun lugar distinto de Galicia. Este acto constitúe un verdadeiro encontro dos silvicultores galegos que celebran un día en común analizando temas forestais e visitando montes e experiencias de interese.

Xunta de Goberno :

• Presidente:
    Francisco Javier Fernández de Ana Magán

• Vicepresidente de Relacións Institucionais:
    Antonio Rigueiro Rodríguez

• Vicepresidenta de Montes Particulares:
    Mª Celsa Sánchez Vázquez

• Vicepresidente de Montes Veciñais:
    José Luis Campos Represas

• Vocais de Montes Particulares:
    José Luis Corral Rey
    Manuel Martín Souto Castro