Noticia seleccionada

Comeza o proxecto LIFE REFOREST

21 de xuño de 2018

No mes de xullo de 2018 comezará o Proxecto, financiado pola UE baixo o seu programa LIFE. "Prevención da erosión e restauración da flora en áreas de bosques queimados a través dunha solución innovadora de tecnosuelos fúngicos", LIFE REFOREST, estará liderada polo Centro Tecnolóxico CETIM

O proxecto é financiado pola Comisión Europea baixo o programa LIFE, dentro da área prioritaria Medioambiente e Eficiencia Recursos. O obxectivo deste proxecto é demostrar unha nova estratexia para mitigar a perda de solo asociada aos episodios posteriores ao incendio nas áreas forestales, aplicando un tecnosol baseado en residuos orgánicos inoculados con especies fúnxicas (micotecnosolo) para evitar a erosión do solo e impulsar a rexeneración natural de áreas queimadas. O coordinador do proxecto é o Centro Tecnolóxico de Investigación Multisectorial (CETIM) que está especializado en Eco Bio Technoloxías (área implicada no proxecto) Materiais Avanzados e Industria Dixital. LIFE REFOREST durará 36 meses e conta cun orzamento total de 1.577.648 €.

O proxecto LIFE REFOREST contará cun Consorcio Internacional constituído por entidades de España e Portugal, onde ademais de CETIM tamén participarán a Asociación Forestal de Galicia (AFG), Associaçao Florestal de Portugal (FORESTIS), Hifas da Terra, Indutec Ingenieros, Tratamentos Ecolóxicos do Noroeste (TEN TECNOSUELOS) e da Universidade de Aveiro.

Polo tanto, o proxecto desenvolverase en dúas das áreas europeas máis afectadas polos incendios forestais, noroeste de España e Portugal, onde se validará a estratexia de LIFE REFOREST mediante a implantación e validación de dúas áreas piloto. Así mesmo, o proxecto contribuirá ao desenvolvemento e implementación de políticas europeas en relación co medio ambiente, proporcionando unha nova solución para acadar os obxectivos ambientais e climáticos establecidos pola Unión Europea, de acordo coa Estratexia Temática sobre Sólidos, a Estratexia Forestal e as Directivas relacionadas coa contaminación dos corpos de auga.

O próximo 31 de xullo de 2018 terá lugar en CETIM a xornada de inicio de LIFE REFOREST onde todos os socios revisarán todas as accións do proxecto e planificarán os pasos que se realizarán nos próximos meses.

Direccións web relacionadas:

Búsqueda de noticias
Búsqueda no arquivo de noticias: