Socios

Este portal ten información restrinxida ós socios da Asociación Forestal de Galicia que estean rexistrados e información de libre acceso.

Dentro da información restrinxida ós socios temos:

• Acceso á información dos libros e revistas da biblioteca da Asociación Forestal de Galicia. Máis de 2000 entradas de libros e revistas para que os socios poidan atopar o libro que necesitan.
  • Cotización da madeira. Temos as últimas cotizacións de madeira e un arquivo histórico que permeterá consultar cotizacións anteriores.
  • Artigos en liña. Selección de artigos publicados na nosa revista "O Monte" dispoñibles en formato electrónico.

Máis información para os socios sobre ó acceso a web da AFG.

Cómo facerse socio

Como usuario non rexistrado, vostede ten acceso a moitas das seccións do portal.

Se quere ser socio da Asociación Forestal de Galicia, pode encher o seguinte formulario e, en pouco tempo, a Secretaría da AFG se porá en contacto con vostede.

Nome:
Apelidos:
Enderezo:

Localidade:
CP:
Correo electrónico:
Teléfono:
Fax:
Monte particular:
Monte veciñal en man común:

Se desexa saber máis sobre a Asociación Forestal de Galicia, pode escribir un correo á seguinte dirección: asforgal@iies.es ou chamar a calquera de nosas oficinas.

En cumprimento das disposicións da LOPD 15/1999 ao enviar este formulario, vostede consinte expresamente para que seus datos se incorporen a un arquivo automatizado de datos, coa finaliade de poder contactar con vostede. Se lle informa de que pode exercer o seu dereito de acceso, cancelación, rectificación e oposición, para facelo pode dirixirse a asforgal@iies.es.

Lembrámoslle que os seus datos non serán suministrados a terceiros baixo ningún concepto.

Informe incendios AFG