SELGA S.L.

De acordo coa demanda xeneralizada dos membros da AFG, a finais do ano 2002 a AFG, co apoio do proxecto Eurosilvasur, creou a empresa de servicios selga, compañíagalega de silvicultores, s.l., dedicada á realización de traballos e á prestación de servizos aos socios. A empresa SELGA, propiedade de todos os socios da AFG ten unha dedicación moi especial ao comercio da madeira e ao desenvolvemento de enerxías renovables asociadas ao monte.

A través de SELGA, os membros da AFG poden dispoñer de múltiples servizos para asegurar unha boa xestión do monte.

Unidades de SELGA

Enxeñería forestal e xestión de montes

• Elaboración de proxectos de ordenación, plans técnicos, proxectos de repoboación, de infraestructuras e de tratamentos silvícolas
  • Realización de repoboacións, execución de tratamentos silvícolas, podas...